"מכבי היא מעצמה המובילה את שירותי הבריאות בבני ברק"

    עפר גדנקן No Comments on "מכבי היא מעצמה המובילה את שירותי הבריאות בבני ברק"

    כמו בכל ערי המרכז, גם בעיר בני ברק מובילה מכבי את שירותי הבריאות עם הסטנדרט הגבוה בישראל. מנהל מרחב בני ברק במכבי שירותי בריאות, ר' ברוך שטרן, מפרט על מעצמת הבריאות שנמצאת במגמת התפתחות מתמדת ומרשימה. הוא מספר על ארגון מוביל המשלב מקצועיות עם נשמה בהלימה תרבותית מלאה תחת ניהולם האכפתי של אנשי הצוות מאחורי הקלעים, שוטח סקירה מקיפה של שירותי הרפואה בעיר ומספק הצצה על עבודת שטח מסורה של אנשי מכבי מתוך הקהילה.

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכבי שירותי בריאות הפכה לסמל ההיכר של עולם הרפואה בבני ברק. עם מרכז רפואי ענק ברחוב רבי עקיבא, מרכזים רפואיים בפריסה נרחבת ברחבי העיר ומאות רופאים, מובילה מכבי את מהפכת השירות בעיר בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מי שמנהל את מרחב בני ברק במכבי וחתום על ההישגים הגדולים, הוא ר' ברוך שטרן.

    כדי להמחיש את היקף הפעילות המרשים, הוא מפרט את המספרים שמאחורי מעצמת הבריאות שצמחה בבני ברק. "110,000 חברים, 600 נותני שירות, 25 חדרי טיפול של 'מכבי-דנט', 11 מרכזים רפואיים, 10 בתי מרקחת, 7 מעבדות פעילות, 6 מכונים מקצועיים שונים", הוא אומר. "כל אלה מתנקזים לכדי מעצמה אחת שמובילה את שירותי הבריאות בבני ברק".

    לדבריו, "מכבי מעניקה מעטפת רפואית מושלמת המלווה את חבריה בכל שלב ותקופה בחייהם, כאשר רק לאחרונה בישרנו על הקמת מרכז מיוחד וראשון מסוגו לטיפול בהשמנה בקרב בני נוער ולהענקת מערכת תמיכה לירידה במשקל ושמירה על אורח חיים בריא. בנוסף, מפעילה מכבי מערך אשפוזי יום עבור חולים כרוניים או כאלו הנזקקים לעירויים על בסיס קבוע, וכך מייתרת את הצורך בנסיעה אל בתי החולים ושומרת על שגרת חיים מיטבית".

    גם בתחומי בריאות האישה מובילה מכבי עם מרכז מקצועי בניהול פרופ' שרון מסלוביץ', האמון על מערכת שירותים מורחבת במסגרתה מוענקים, במקביל לטיפולי השגרה, גם טיפולים מיוחדים הניתנים לרוב רק בבתי החולים. פעילות מבורכת נוספת בתחום היא 'מוקד יום' הפעיל באופן קבוע בין השעות 8 בבוקר ל-10 בלילה. אל המוקד ניתן להגיע ללא צורך בקביעת תור או הפניה מרופא, ולקבל מעטפת טיפולית מושלמת וצוות אכפתי שנכון לפתור כל דאגה.

    נוסף על מוקד רפואת הנשים, מפעילה מכבי גם מוקד לרפואה דחופה למבוגרים וילדים המתפקד כחדר מיון מקצועי. "בתוך מעטפת השירות המורחבת של מכבי, בהם גם מכונים מקצועיים בתחומי השמיעה, הדימות והפיזיותרפיה, נכללים 7 מעבדות ברחבי העיר לבדיקות שגרה כמו גם לבדיקות מיוחדות. בסניף המרכזי ברחוב רבי עקיבא, הושקה לאחרונה פלטפורמה חדשנית המגישה שירותי מעבדה גם בשעות אחר הצהריים במשך ארבעה ימים בשבוע על מנת לאפשר לחברי מכבי לשלב את בדיקות המעבדה ברצף היומיום באופן הנוח ביותר", הוא אומר.

    אל כל אלה נוסף גם מכון השמיעה המורחב של מכבי, הכולל שני חדרי טיפול מאובזרים ברמה הגבוהה ביותר עם מיטב הציוד המתקדם והאבזור החדשני, וכן מכון הלב המעמיד לטובת חברי מכבי ביצוע בדיקות שגרתיות לצד בדיקות מיוחדות ונדירות המונגשות לתושבים אל תוככי העיר. במקביל אליהם פועל גם מכון הסכרת, במסגרתו מוענקים שירותי טיפול, בקרה ופיקוח עבור מתמודדי הסכרת.

    מאחורי הפעילות הענפה של מכבי בבני ברק ניצב כאמור ר' ברוך שטרן, הפועל יחד עם צוות מכבי לפיתוח מתמיד של שירותי הבריאות בעיר וצמיחתם. "ניווט ספינת הניהול של מרחב בני ברק, החולשת על מאות נותני שירות ולמעלה ממאה אלף חברים, מתאפשר הודות לפעילותו של ראש המחוז, מר דניאל ברמן, המקצה משאבים רבים לטובת עיבוי שירותי הבריאות לחברי מכבי בבני ברק, וכן ליתר השליחים הפועלים מכוחה של מכבי לטובת החברים.



    0 תגובות